• ראשי
  • איך בוחרים שער תשלום לעסק אונליין?

איך בוחרים שער תשלום לעסק אונליין?

שער תשלום מתפקד בתור קופה רושמת מקוונת, המסייעת לעסקים לקבל כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב וצורות אחרות של אמצעי תשלום דיגיטליים. בין אם אתם מוכר בחנות ובאינטרנט או באופן בלעדי באינטרנט – שער תשלום מאפשר תשלומים מאובטחים עבור שני התרחישים.

לבחירה בשער התשלום הנכון עבור סליקה לעסקים אונליין יש משמעות רבה, כך שממש לא מומלץ לבחור בראשון שנתקלתם בו. במקום זה, קחו את הזמן, ערכו מחקר וקחו בחשבון את הגורמים הבאים.

תקני הצפנה

כמות ההונאה המקוונת גוברת בקצב מדאיג, אז חשוב לכל עסק המקבל תשלומים מקוונים להבטיח שהנתונים של הלקוחות שלו נשמרים מאובטחים בעת עיבוד התשלומים. שער התשלום שתבחרו יטפל בנתוני התשלום הרגישים של הלקוחות שלכם, ולכן חיוני לברר מראש לגבי תקני האבטחה שלו.

השאלה הכי חשובה היא: האם שער התשלום משתמש ברמה הגבוהה ביותר של תאימות PCI DSS?

תקן אבטחת המידע של תעשיית כרטיסי התשלום, או PCI DSS, הוא מערכת כללים מוכרת ברמה בינלאומית שנוצרה על ידי מועצת תקני האבטחה של PCI. המטרה היא להציב סטנדרטים עקביים לעיבוד, טיפול ואחסון של פרטי כרטיסי אשראי רגישים.

אם שער התשלום מגיע עם תאימות PCI DSS ברמה 1, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו אתרמת ההצפנה הגבוהה ביותר שקיימת.

תאימות

רוב שערי התשלום רוצים למקסם את בסיס המשתמשים שלהם, ולכן הם מתמקדים בהתאמה לכמה שיותר מערכות טכנולוגיות. חלקם לוקחים את זה רחוק יותר, על ידי פישוט האינטגרציות שלהם והסרת הצורך שלכם לשכור מפתח אינטרנט כדי להטמיע את פתרון התשלום הדיגיטלי באתר.

ייתכן שיש לכם צרכים ייחודיים או העדפה מיוחדת, כמו קישור שער התשלום שלכם לפלטפורמת האתר או לתוכנה שבה אתם משתמשים. בכל מקרה, חשוב לחפש שער תשלום שכבר מכיל את התוספות שאתם צריכים, או מאפשר לפלאגינים להשתלב בצורה חלקה עם הפלטפורמות והתוכנות הקיימות שלכם.

תכונות

עבור קמעונאים רבים, שער התשלום מהווה רק נקודת מכירה וירטואלית. עם זאת, עם שורה של תכונות חכמות הוא יכול להפוך להרבה יותר. שערי תשלומים מהשורה הראשונה כוללים מגוון תכונות, כגון אפשרויות דיווח מפורטות, מערכת החזרים ויכולת ליצור דוחות מותאמים אישית.

תכונות נוספות שכדאי לחפש הן היכולת להגדיר תשלומים חוזרים, יצירת חשבוניות, תיאום חשבונות בנק, תשלומים במקביל, אפשרויות תשלום מרובות ותמיכת לקוחות 24/7.

מדרגיות

כל עסק רוצה לצמוח עם הזמן. ככל שהשירותים שלכם ישתפרו ובסיס הלקוחות שלכם יגדל, סביר להניח שגם הצרכים שלכם מספק התשלומים ישתנו.

כשרק נכנסים לסביבת המסחר האלקטרוני, בעלי עסקים רבים לא חושבים אם פלטפורמת התשלום שלהם עדיין תענה על הצרכים העסקיים העתידיים שלהם. עם זאת, אם אתם לא רוצים להחליף פתרונות סליקה ולהטמיע מערכת חדשה לגמרי בעוד כמה שנים, חפשו אחד שמתאים גם בקנה מידה קטן וגם בקנה מידה גדול.

צריכים ייעוץ?
התקשרו
077-9971545