• ראשי
  • יועץ משכנתאות – בואו להכיר את מי שהבנקים לא רוצים שתכירו!

יועץ משכנתאות – בואו להכיר את מי שהבנקים לא רוצים שתכירו!

הוא יחסוך לכם התרוצצויות, הוא יערוך בדיקות ויתעמק בחישובים מימוניים, הוא ישיג לכם תנאים הרבה יותר טובים ויחסוך לכם מאות אלפי שקלים לאורך השנים.

בתקופה שבה המודעות לריביות המשכנתא ולמדדים השונים שאנו משלמים לבנק ,רבים מהאנשים הלוקחים משכנתאות רבים בוחרים להיעזר ביועץ משכנתאות חיצוני, יועץ עצמאי ובלתי תלוי שיעזור להם בתהליך של לקיחת משכנתא.

כשהבנקים חושבים על הרווחים שלהם, יועצי המשכנתאות ב"חברת איתנים" חושבים עליכם!

"חברת איתנים" היא הבית החם של כל מי שזקוק למשכנתא! אנו מלווים את הלקוחות שלנו בכל שלבי התהליך, עושים להם סדר בבלבול מול חוזים לא ברורים ומונעים מהם התחייבויות כספיות עצומות המשרתות בעיקר את הבנקים.

מעל עשרת אלפים לקוחות מרוצים בשנה מעידים כי יש לנו נוסחה מנצחת. הצטרפו גם אתם אלינו ותיהנו מהידע הרב, מהניסיון, משירות אדיב וממשכנתא המותאמת לתנאים הייחודיים שלכם.

 

מה התפקיד של יועץ משכנתאות?

בשלב הראשון יועץ מקצועי ינסה להבין האם העסקה שאליה אתם עומדים להיכנס מתאימה לכם מבחינה מימונית. גם אם העסקה טובה מבחינה נדל"נית, חשוב לבדוק האם היא כדאית עבורכם. על היועץ לבדוק את כל הנתונים שלכם כמו יכולת החזר, הון עצמי ועוד ולומר לכם בשקיפות מלאה האם כדאי לכם ללכת על העסקה ומהם הסיכונים הפיננסים שאתם עתידים לקחת על עצמכם.

יועץ מימון יבנה עבורכם תמהיל משכנתא מדויק ומותאם באופן אישי. הבנקים בישראל מציעים לא מעט מסלולי משכנתא ומספר האפשרויות לשלב בין המסלולים הוא גדול. לאחר שהיועץ משכנתאות יבחן את ההון העצמי שלכם ואת יכולת ההחזר החודשים הוא ישקלל את כל הנתונים, ישלב בין המסלולים השונים ויבנה עבורכם מסלול מנצח של משכנתא.

יועץ משכנתאות ותיק ינהל עבורכם מו"מ עם הבנקים השונים במטרה להשיג את הריביות הנמוכות ביותר. היועץ יגיש את תמהיל המשכנתא שבנה עבורכם למספר בנקים, ינהל אתם משא ומתן ויבחר את הבנק שבו תקבלו את הריביות הנמוכות ביותר ואת התנאים הטובים ביותר, ריביות ותנאים שסביר להניח שלא הייתם מצליחים להשיג ללא ניסיונו ועזרתו של היועץ.

יועץ משכנתאות פרטי ילווה אתכם בכל התהליך של לקיחת המשכנתא. משכנתא לא נלקחת ביום אחד, התהליך עשוי להימשך מספר חודשים, בכל החודשים האלו הוא יהיה אתכם בקשר, יעזור לקדם תהליכים שנתקעו, יסייע וייעץ מניסיונו הרב בכל התחומים הקשורים ללקיחת משכנתא.

 

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות עצמאי ובין היועץ בבנק?

ליועץ המשכנתאות הפרטי וליועץ המשכנתאות בבנק יש אינטרסים סותרים. היועץ הבנקאי מעוניין למכור לכם את המוצר במחיר הגבוה ביותר והוא מחויב ולמקסם את הרווחים של הבנק. אם הבנק מעדיף, מסיבות שונות, לשווק מסלול משכנתא מסוים ולא אחר, היועץ הבנקאי ישווק לכם את המסלול המועדף על ידי הבנק. לעומתו היועץ הפרטי מייצג אתכם ומעוניין לרכוש עבורכם את המוצר במחיר הזול ביותר, אותו לא מעניין באיזה בנק תיסגר העסקה, העיקר שהיא תינתן בתנאים הטובים ביותר, ולכן היא יעשה הכול כדי למצוא עבורכם מסלול מתאים ומשכנתא מתאימה בתנאים הטובים ביותר ובריביות הנמוכות ביותר בשוק.

ליועץ המשכנתאות בבנק אין זמן להכיר את ההרגלים והצרכים הכלכליים שלכם , תפקידו הוא למכור כמה שיותר משכנתאות ואם אפשר במחיר כמה שיותר גבוה. סגנון העבודה שלו הוא שונה וגם אם תהיה לו את הנכונות לבנות לכם תמהיל משכנתאות מושלם, ברוב המקרים לא יהיה לו מספיק זמן.

ליועץ המשכנתאות הפרטי אתם משלמים! התפקיד שלו הוא לדאוג שאתם כדי תקבלו את מסלול המשכנתא האטרקטיבי ביותר. חלק מהותי מהשירות שלו כולל למידת הצרכים שלכם, למידה של האפשרויות הכלכליות ובנייה של תמהיל אופטימלי של משכנתא ייחודית עבורכם!

הידעתם, בשנת 2021 היקף המשכנתאות עלה בארבעה עשר אחוז בהשוואה לשנים קודמות ועמד על שיא של 6.2 מיליארד שקלים, ולמעלה מחמישים ושלושה אחוזים נעזרו ביועצי משכנתאות.

עסקת המשכנתא היא אחת העסקאות הגדולות והחשובות ביותר שתעשו במשך חייכם וכל טעות יכולה לעלות לכם לא מעט כסף בחיי המשכנתא.

אז אם אתם רוצים לקבל משכנתא מותאמת אישית בתמהיל המותאם עבורכם ובריבית הטובה ביותר, צרו אתנו קשר! צברנו ניסיון וידע רב, נשמח להעמיד אותם לשירותכם!

צריכים ייעוץ?
התקשרו
077-9971545