• ראשי
  • ייעוץ פיננסי לעסקים

ייעוץ פיננסי לעסקים

מטרתו העיקרית של עסק היא לייצר לבעליו ערך המתבטא בעיקר במשיכת רווחים מהעסק ובעליית שוויו של העסק לאורך הזמן.

 

קיימים עסקים רבים בעלי פוטנציאל עסקי מצוין שלא רק שאינם מצליחים לייצר רווחים לבעליהם אלא שהם אף מייצרים מצבים פיננסיים מסוכנים כדוגמת הפסדים מצטברים, בעיות בתזרים המזומנים ומחנק אשראי. מצבים בעיתיים אלה עלולים בסופו של דבר לגרור את העסק למשבר פיננסי חמור אשר יוביל לקריסתו.

 

בתום שנתיים ממועד הקמתם מצליחים לשרוד רק 58% מהעסקים הקטנים והבינוניים ובתום חמש שנים מצליחים לשרוד מתוכם רק 30%. לכל הדעות מדובר באחוזי שרידות עסקית נמוכים למדי.

 

הסיבות השכיחות לקריסתם של עסקים הן ניהול כושל של תזרים מזומנים והון חוזר, היעדר תכנון עסקי ופיננסי, היעדר בקרות שוטפות וניהול עסקי ופיננסי שאינו מקצועי.

 

ניתן למנוע את הדינאמיקה העסקית השלילית באמצעות ניהול אקטיבי ויעיל שמקורו בתכנון, בבקרה שוטפת ובמעקב שוטף אחר מדדי ביצוע מוגדרים מראש. בכדי להפיק את המרב מכל עסק יש צורך בכלים יעילים שיסייעו לבעלי העסק או למנהליו לקבל החלטות עסקיות אופטימאליות המבוססות על מדידה מדויקת ומהימנה יותר של תוצאות. במילים אחרות, ניהול עסק על פי תחושות בטן בלבד עלול להיות הרסני.

ייעוץ פיננסי לעסקים

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או התלבטות. לפרטים נוספים צרו קשר דרך האתר, שלחו מייל ל-  info@ivalue.co.il או התקשרו ל – 077-9971545.

 

תהליך של ייעוץ פיננסי לעסקים מתחיל באבחון יסודי של העסק ושל מצבו במטרה לזהות נקודות תורפה הזקוקות לטיפול. בשלב הבא מגובשת תוכנית עבודה מפורטת אשר מגדירה יעדים ואת הצעדים הדרושים למימוש אותם יעדים. לאחר מכן ינקטו הצעדים הנדרשים ותיערך בקרה שוטפת לבחינת ההתקדמות בתהליך.

 

במסגרת הייעוץ הפיננסי לעסק נכללים תחומים פיננסיים כגון ניהול תזרים המזומנים וההון החוזר, ניהול התקציב והבקרה תקציבית, תמחיר והמחרה של מוצרים ושירותים, מבנה ההון והאשראי, התנהלות מול המערכת הבנקאית, ביצוע ניתוחים כלכליים ובדיקות כדאיות, ניהול סיכונים פיננסיים, בדיקת שיעורי רווחיות ורמת ההוצאות בעסק וכן הלאה.

ייעוץ פיננסי לעסקים מספק כלים יעילים לניהול העסק, לביצוע בקרות שוטפות ולקבלת החלטות עסקיות טובות יותר.

בעזרת הניסיון הרב שנצבר ב- iValue תוכלו לשפר את איכות הניהול של העסק ועל ידי כך גם את המצב העסקי והפיננסי. ייעוץ פיננסי לעסקים יסייע לכם לשפר את היעילות העסקית ולחסוך בהוצאות. ייעוץ פיננסי יסייע לעסק להגדיל את הרווחים ולשפר את תזרים המזומנים.

משיקולי עלות ברור לחלוטין כי לא כל עסק יכול להרשות לעצמו העסקת מנהל כספים צמוד. ייעוץ פיננסי לעסקים הניתן על ידי יועץ פיננסי מקצועי, מנוסה ובעל הכשרה מתאימה יוכל לסייע גם לבעל עסק  שאינו יכול להרשות לעצמו העסקת מנהל כספים, לנהל בצורה טובה את כל ההיבטים הפיננסיים בעסק ולשפר בצורה משמעותית את המצב הפיננסי.

אנו נלווה אתכם, נדריך אתכם ונייעץ לכם כיצד תוכלו לנהל את העסק בצורה טובה יותר ולשפר את התוצאות העסקיות. תוך כדי תהליך הייעוץ הפיננסי לעסק אנו נצייד אתכם בכלים יעילים ומעשיים בהם תוכלו לעשות שימוש.

עם iValue – ייעוץ פיננסי לעסקים תוכלו למצות את הפוטנציאל של העסק ולמנוע משברים פיננסיים מיותרים.

 

 

אם אתם מעוניינים להנהיג את העסק בדרך חדשה ולשפר את המצב הפיננסי, צרו קשר כבר עכשיו דרך האתר, שלחו מייל ל- info@ivalue.co.il או התקשרו ל – 077-9971545.

צריכים ייעוץ?
התקשרו
077-9971545