• ראשי
  • מהו ייעוץ פיננסי לעסקים

מהו ייעוץ פיננסי לעסקים

אין כל ספק כי ניהול מוצלח של עסק מצריך התמחות ומקצועיות בתחום הפעילות של העסק. מקצועיות, ניסיון ותהליך למידה מתמיד הם בהחלט גורמים חשובים אשר תרומתם להצלחתו של העסק היא מכרעת.

 

בהנחה שהנכם מעוניינים לנהל עסק רווחי ומצליח ולא סתם עוד עסק בעל רמה בינונית אשר במקרה הטוב מפרנס בקושי את בעליו (ובמקרה הפחות טוב אף מייצר לו הפסדים וחובות) – עליכם לזכור כי התמחות ומקצועיות הן "שם המשחק".

אחד התחומים היותר מוזנחים בעסקים רבים הוא הניהול הפיננסי של העסק. מדובר באחד התחומים החשובים ביותר בניהול העסק שהזנחתו עשויה לעלות ביוקר. כך למשל, עסקים רבים עשויים להציג צמיחה וגידול במכירות אך עקב ניהול כושל של תזרים מזומנים הם נקלעים למשבר פיננסי אשר עלול  לגרור את סגירתם.

 

ייעוץ פיננסי לעסקים בא להשלים את החסר ולשפר את איכותו הניהול הפיננסי בעסק. ייעוץ פיננסי לעסק יש לקבל אך ורק מאדם שזהו מקצועו וזוהי התמחותו.

 

ייעוץ פיננסי לעסקים מכסה היבטים פיננסיים שונים כגון: ניהול תזרים מזומנים, ניהול ההון החוזר בעסק, ניהול תקציב, בקרה תקציבית, תמחיר, המחרה, ניהול סיכונים פיננסיים, מבנה ההון והאשראי בעסק, ניתוחי רווחיות, כדאיות כלכלית בהשקעות ובפרויקטים מסוימים וכו'.

 

ניהול יעיל של תזרים המזומנים בעסק הוא קריטי להישרדות הפיננסית. ניהול עסק ללא ניהול קפדני של תזרים המזומנים הוא מסוכן והוא מהווה את אחד הגורמים העיקריים לקריסתם של עסקים בכל העולם. ייעוץ פיננסי לעסקים מעניק לבעל העסק כלים מקצועיים וידע לבניית תחזית ולניהול שוטף ויעיל של תזרים המזומנים.

 

כל עסק, קטן ככל שיהיה, חייב לנהל תקציב. ניהול תקציב בעסק יסייע לעסק לעמוד ביעדיו העסקיים והפיננסיים. ייעוץ פיננסי לעסקים מסייע לעסק לבנות את התקציב ולנהל בקרה תקציבית.

 

ייעוץ פיננסי לעסקים עשוי לחשוף שווקים, לקוחות, מחלקות בעסק, קווי מוצרים ופרויקטים חסרי כל כדאיות כלכלית. ניתוח תמחירי מגלה פעמים רבות כי מכירת מוצרים מסוימים אשר אמורים לכאורה להימכר ברווח, נמכרים למעשה בהפסד עקב העמסה שגויה של עלויות עקיפות או אי העמסתן כלל.

 

תוכנית עסקית המגדירה יעדים עסקיים ופיננסיים היא כלי חשוב נוסף אשר עשוי לעמוד לרשותו של  העסק בדרך להצלחה העסקית.

 

ניתוח מבנה ההון והאשראי בעסק והתאמתו לאופי הפעילות העסקית עשויים להביא לחיסכון ניכר בעלויות מימון ולשיפור בתזרים המזומנים.

 

לעיתים ייעוץ פיננסי לעסקים יעורר צורך בגידור סיכוני מטבע חוץ, בשינוי מבנה העסקת כוח האדם בחברה, לייעול ניהול ההון החוזר בעסק או לביצוע המלצה חשובה אחרת.

 

התועלת שבקבלת ייעוץ פיננסי עבור העסק היא משמעותית ועשויה להיות מתורגמת לחיסכון בסכומי כסף גבוהים. ייעוץ פיננסי לעסקים עשוי לשפר באופן ניכר את הרווחיות, את תזרים המזומנים ואת המצב הפיננסי.

 

במידה ותחפצו במידע נוסף הנכם מוזמנים ליצור קשר דרך האתר ולתאם פגישה ראשונה ללא עלות מצדכם וללא כל התחייבות.

צריכים ייעוץ?
התקשרו
077-9971545